fredag, juli 07, 2006

Yey, det är helg!

Sååå skönt att det äntligen är helg... me looove! Har nu avverkat tre veckor på posten, vilket innebär att det endast är fem veckor kvar... nåja. Det går snabbt... hoppas jag.

I helgen kanske jag ska med familjen till Blidö, Sveriges vackraste ö. Mina kusiner har hus där. Fast jag har inte bestämt mig än... det är inte ofta man får chansen till att ha lägenheten för sig själv. Men samtidigt är det inte ofta man åker till Blidö heller. Jag tror det var två eller tre år sen jag var där sist. Har alltid jobbat när resten av familjen åkt. Och det är ju alltid kul att träffa kusinerna och min moster! Plus att det blir soool och baaad (i hav!!!) och så vidare. Men vi får se.

Nu har jag inte tid med det här. Ska meeta mamma på stan om 10 min.

Ciaooo!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»

12/8/06 20:52  

Skicka en kommentar

<< Home