lördag, juli 08, 2006

Äh

Ändrade planer, så att säga. Jag blev arg och irriterad så jag bestämde mig för att hitta på nåt ikväll. Amanda kommer snart hit, senare ska vi ner på Power Meet. Egentligen har jag ingen lust med själva Power Meet, men jag orkar inte sitta här helt ensam och mobbad. Jag blir bara ledsen då, blir lätt så mycket tankar och skit som sätter igång. Men det förtränger jag med härliga drycker. Schhh.

Jag svettas. Som fan.

Well well, kanske hörs vi senare ikväll. Om jag inte blir påkörd av en galen raggare vill säga.

Hasta la vista!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»

10/8/06 20:46  
Anonymous Anonym said...

I say briefly: Best! Useful information. Good job guys.
»

16/8/06 06:14  

Skicka en kommentar

<< Home