lördag, juli 08, 2006

Sol & bad

Hupp. Eller nåt. Kom hem från Björnön för ett tag sen. Det var jätteskönt, men det blev bara jag, Malou och Amanda till sist. Men det var mysigt. Jag och Manfred tog till och med ett bad. Sååå skönt. Jävligt varmt ett tag, men sen kom molnen och regnet, så då åkte vi hem. '

På vägen hem fick vi se en naken man springa omkring (LYCKA!!!). Jag blir mer och mer förvånad för varje år Power Meet kommer till stan. Hur omogna kan vuxna människor bli? Det är tamejfan inte normalt.

Ikväll ska jag spana cruisingen från balkongen, känns som lagom avstånd. Sen ska jag köpa kinamat och massa godis och chips. Och vara deppig för jag känner mig lite ensam just nu.

Ciao.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»

12/8/06 12:46  

Skicka en kommentar

<< Home