lördag, juli 08, 2006

Hot, hot, hot!

Jag dör av värmeslag. Really, det är så fucking varmt! Alla fönster och dörrar är stängda, alla fläktar (?) vi äger är på. Jag stog framför stora golvfläkten i typ 10 minuter. Sååå skönt!

Har vart ner på stan och handlat solskyddsfaktor och after sun... Det är så jävla dyrt. Men jag tror att mamma gärna betalar faktiskt, man kan ju försöka ;)

Idag blir det bad med flicksen på Björnön! Det ska bli jättekul att träffa alla... det var ett tag sen. Jag är ju arbetarkvinna och då har man inte så mycket tid över för sina kompisar (hemskt och sad, jag vet)!

Jag ska äta lunch snart... eller ja brunch... en vitlöksbaguette. Haha, det sista mamma sa när dom åkte var: "Och ät ordentligt och riktig mat... ingen skit!" Hahaha, ääähh. Hon behöver aldrig veta... om hon inte läser min blogg alltså ;)

Ciaaaooo!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Keep up the good work. thnx!
»

12/8/06 12:00  

Skicka en kommentar

<< Home