söndag, juli 09, 2006

Det svider...

...i mina ögon! Håller på att laga mat. Tänkte först gå och köpa nåt färdigt på Hemköp (som jag gjort hela helgen...) men sen när jag kom på att jag måste ha matlåda imorgon också så bestämde jag mig för att laga det här. Gott va? Mums!

Dagen har spenderats i soffan med olika godsaker. Först resterna från pizzan igår, sen två liter vatten, sen päronlättdryck och sen lite choklad. Man får äta mycket när man är bakis. Vi säger så i alla fall så slipper jag ha dåligt samvete! Sen har jag legat ute på balkongen i solen och lyssnat på Winnerbäck. Love it!

Nu måste jag fortsätta med maten... det bränns om jag sitter här för länge!

Ciao!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hi! Just want to say what a nice site. Bye, see you soon.
»

10/8/06 21:13  

Skicka en kommentar

<< Home