söndag, juli 09, 2006

Power fucking Meet är över!!!

Finally! Hoppas alla raggare åker hem nu och inte får för sig att fortsätta "semestra" här i Västerås. Suck.

Jag hade kul igår i alla fall. Vi satt på en filt på Löga och umgicks och så. Jag kommer inte ihåg att jag tvättade bort sminket igår, smart som jag är... jag var helt säker på att jag skulle vakna med kajal i hela ansiktet, men nej! Jag hade visst tvättat bort det... haha. Nåt mer jag gjorde var att tvätta fötterna. Det låter jättekonstigt men det hade säkert en mycket bra anledning, då alltså.

Idag måste jag städa lite innan la familia kommer hem, det är sååå stökigt i köket, haha. Sen kanske jag tar en tur till stan. Men först Ipren och mycket vatten. Pust, det är inte lätt.

OCH GRATTIS MANFRED!!!

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

haha... mycket roligt man kan få för sig när man inte är helt nykter... Jag har gjort massa skumt, men tvätta fötterna har jag nog aldrig gjort! :)

9/7/06 11:08  
Blogger Hanna said...

tesan: haha, jaa :) jag funderar fortfarande på varför jag tvättade fötterna... får väl se om jag kommer på det... ;)

9/7/06 11:22  
Anonymous Anonym said...

tack zzzzå mkt!!!!!!

9/7/06 14:42  
Anonymous Anonym said...

hahaha! sköön, amen det e ju bra.. rena fötter innan man ska sova är ett måste ;P

9/7/06 15:33  
Blogger Hanna said...

malou: VARSEGOD!!!

debbie: haha, man undrar ju hur hjärnan fungerar ibland ;) men visst, rena fötter ska det va :D

9/7/06 17:56  

Skicka en kommentar

<< Home