måndag, juli 10, 2006

New bag!

Har spanat in den här väskan från Laura Clement/La Redoute ett bra tag. Och nu när jag gick in kunde jag bara inte låta bli! Får ju snart min första lön så jag måste få unna mig, right? Det var ju REA på den också, så det blev mycket prisvärt för en skinnväska! Great! Hoppas det är bra kvalitet!

Jag klickade dock hem den i svart. Såg en annan bloggerska som hade den i guldbrun (som på bilden) och gillade inte riktigt färgen. En svart väska är ju aldrig fel! :) Den är stor också, vilket är ett stort plus. Jag äger ingen stor, fin väska. Då blir det träningstrucken i så fall. Haha!

10 Comments:

Anonymous Anonym said...

me like your new väsk.

10/7/06 21:14  
Blogger Hanna said...

malou: tack, so do i :D

11/7/06 06:26  
Anonymous Anonym said...

Wow! Den är jättefin, verkligen! Älskar den där modellen.

11/7/06 11:57  
Blogger Hanna said...

debbie: Eller hur? Och så är den stor och rymlig också, me like! :D

11/7/06 15:05  
Anonymous Anonym said...

Måste säga att väskan var riktigt snygg!

11/7/06 16:28  
Blogger Hanna said...

sara: eller hur? lovely!

11/7/06 20:25  
Anonymous Anonym said...

Vad för annan bloggare var det som hade väskan? Jag skulle gärna vilja se den "på riktigt" :)

13/7/06 16:39  
Blogger Hanna said...

elsa: här kommer en direktlänk till inlägget och bilder: http://rubia.se/blog/index.php?s=laura =)

13/7/06 17:54  
Anonymous Anonym said...

Great site lots of usefull infomation here.
»

10/8/06 15:26  
Anonymous Anonym said...

Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
»

16/8/06 01:55  

Skicka en kommentar

<< Home