onsdag, juli 12, 2006

Cash för att göra...ingenting?

Idag var en underbart skön dag. Förutom morgonen när jag vaknade... SNARK vad trött jag var i morse! Men som vanligt vaknade jag upp under cykelturen till jobbet. Soft dag på jobbet, kom in vid halv tolv och slutade 13 istället ör 14,06. Fast eftersom jag är anställd till 14,06 så fick jag betalt tills dess. Alltså fick jag betalt för den timmen jag... cyklade hem, duschade och bara slappade. Hihi, inte alls fel! Hoppas på en liknande dag imorgon!

Ska träffa Amanda på stan klockan fyra. Vi ska lalla runt lite, jag är sugen på glass! Sen vid fem ska jag möta mamma... hon ska få shoppa lite åt mig. Det är väl inte mer än rätt, eller hur?

Byeee!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Here are some links that I believe will be interested

9/8/06 21:22  
Anonymous Anonym said...

Keep up the good work. thnx!
»

11/8/06 03:45  
Anonymous Anonym said...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»

16/8/06 11:58  

Skicka en kommentar

<< Home