onsdag, juli 12, 2006

Bebisshopping!


Jag och mamma var ju ner på stan och shoppade lite idag. Yey! Först köpte jag svarta leggings med spets nertill och en oversize svart tröja. Och sen gick vi till Polarn och Pyret och shoppade lite bebiskläder till min morbrors och hans tjejs lilla knyte som snart kommer till världen. Fiiint va? Så gulligt!

Sorry över bildkvaliteten... har tagit med mobilen eftersom pappa och syrran har med kameran på deras resa till Helsingborg.

Kollade på Vänner nyss... åh, vad cute. Och nu blir det Extreme Home Makeover. Till middag lasange. Mmm... life is great! :D

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åh vad sött! Det är så roligt att köpa bebiskläder allt är så smått och gulligt =)

12/7/06 21:12  
Anonymous Anonym said...

Gud va söta baby kläder

13/7/06 14:38  
Blogger Hanna said...

johanna: Visst? Man blir helt lyrisk på bebisavdelningen, allt är ju minimalt! Nästan så man blir sugen på att skaffa en... men nää, bara nästan =)

angel:: Hihi det tycker jag med :)

13/7/06 17:55  
Anonymous Anonym said...

ååh, visst är det kul att handla bebiskläder! det finns så mkt sött! själv köpte jag ett par puma/ferrari gympisar till min kompis bebis nyligen. supersöta!
Kramis!

14/7/06 00:38  
Blogger Hanna said...

frida: jaa det är det :) speciellt om man har nån att handla till ;) hihi! ååh det är så gulligt med bebisskor.. sååå småå =) kramar!

14/7/06 17:09  
Anonymous Anonym said...

Here are some links that I believe will be interested

2/8/06 15:50  
Anonymous Anonym said...

Here are some links that I believe will be interested

9/8/06 09:19  
Anonymous Anonym said...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»

10/8/06 11:23  

Skicka en kommentar

<< Home