torsdag, juli 13, 2006

Lovely!


Nu är denna underbara lilla box på väg hem till mig! Yey! Nu kommer jag äntligen ha något nytt att titta på och några nya avsnitt att lära mig utantill. Den kommer bli så fin brevid säsong 1. Hihi. Den borde komma på måndag eller tisdag tycker jag... om inte brevbäraren är retarded ;)

Har nog bestämt mig vad jag ska ha på mig imorgon kväll. Blir svarta leggings och lång svart t-shirt. Alltså, det är ju rätt tråkigt med svart men med snygga accesoarer blir det nog bra! Jag hinner säkert ångra mig ändå.

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åååh.. dumma kanalutbud, har aldrig sett Gilmore Girls! Alltid velat men eftersom jag inte har femman e det svårt :( vad är det för typ av serie? rolig? eller romantisk? eller..bägge? haha. Jag ska beställa Helt Hysteriskt vid löning har jag bestämt mig :D

14/7/06 13:04  
Blogger Hanna said...

debbie: Jag skulle aldrig klara mig utan femman, alla mina favvoprogram går ju där =) Här kommer en länk om du vill läsa mer om Gilmore Girls: http://www.kanal5.se/templates/page.aspx?id=7917 jag kan verkligen rekomendera den... den är väl inte direkt rolig utan mer romantiskt eller vad man nu ska kalla det... =)

14/7/06 15:15  
Anonymous Anonym said...

gilmore girls har allt, helt enkelt! romantik, drama, komedi. you name it :D

14/7/06 15:40  
Blogger Hanna said...

malou: THATS RIGHT MISTER!!!

14/7/06 17:03  
Anonymous Anonym said...

Here are some links that I believe will be interested

6/8/06 04:33  
Anonymous Anonym said...

I like it! Good job. Go on.
»

11/8/06 11:37  

Skicka en kommentar

<< Home