måndag, juli 17, 2006

Hannas healthy life

Ni vet hur man typ tänker på söndagen att man veckan som kommer faktiskt ska ta sig i kragen och vara nyttig? Och hur man på måndagen sitter och äter choklad? Det är mitt liv i en liten ask det. Men nu när jag motionerar så mycket varje dag på jobbet så gör det inte så mycket, inbillar jag mig... choklad är ju gott!

Har spenderat kvällen framför datorn och framför Gilmore Girls på dvd:n. Jag har verkligen vart helt slut idag. Ingen ork till nånting. En tripp till Hemköp tog mina sista krafter. Var tvungen att fylla på mitt cola-lager.

Nu ska jag fortsätta slappa, och snart blir det sängen. Eller ja... om ett tag. Hinner nog med ett avsnitt av Gilmore Girls först. Eller två.

Nattinatt!

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Haha! Jo, jag känner igen mej... :P

18/7/06 15:35  
Blogger Hanna said...

jessican: haha, då är jag som jag misstänkte inte ensam i alla fall =)

18/7/06 16:17  
Anonymous Anonym said...

Here are some links that I believe will be interested

5/8/06 21:50  
Anonymous Anonym said...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»

11/8/06 08:54  
Anonymous Anonym said...

I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»

16/8/06 16:17  

Skicka en kommentar

<< Home