måndag, juli 17, 2006

Shopp shopp

Jag hittar ingenting jag vill beställa. CRAZY!!! Jag hittar saker som jag skulle kunna tänka mig att beställa, men ingenting som jag verkligen vill ha. Nog för att det är bra för min plånbok, men det är irriterande.

Jag vet i alla fall att jag ska beställa ett DuWop Venom Gloss i färgen Buttercup när jag får lön. Med rabatten från Veckorevyn och frakt och allt blir det 207:- på Smashing. Till skillnad från om jag skulle klicka hem den nu, på faktura från Eleven. Då blir det 298:-. Ehm, jag tror jag väntar faktiskt. Åh, om det bara kunde vara den 25e idag... massa dagar kvar. Suck.

Jag är hungrig och har mensvärk. Jag är trött och har ont i huvudet. Jag vill shoppa men har inga pengar. Well... det är rätt synd om mig.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

haha, jag har hittat saker jag vill ha men har heller inga pengar! dubbelsuck liksom :P va glad att du inte hittar nått om du e pank, hallåååå :P annars får man ju panik.. haha. Ska också beställa just det glosset! Typ alla ska det då, shit..hoppas det finns så det räcker ;P ska beställa deras Lip Venom också :D

17/7/06 20:27  
Blogger Hanna said...

debbie: haha jag vet... tur egentligen! ja men i värsta fall tar jag en annan färg, buttercup verkar ju vara det populäraste så... men det finns nog så det räcker, hoppas jag =) får se om det blir nåt mer för mig jag med... ska in och beställa på morgonen innan jag börjar jobba den 25e... många lär ju beställa då =)

18/7/06 16:12  
Anonymous Anonym said...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»

11/8/06 02:39  
Anonymous Anonym said...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»

16/8/06 11:03  

Skicka en kommentar

<< Home