lördag, juli 15, 2006

That's how it goes

Internet is still working! Yey! Jag trodde att det bara skulle fungera en liten stund, bara för att jag blev så glad när jag märkte att det fungerade. Men... det funkar än så länge :) Me love att kunna ligga/sitta vart som helst med datorn. Bärbara datorer och trådlösa nätverk måste vara bland det bästa som uppfunnits. Och jag är sååå happy att jag fick en bärbar dator av mams och paps när jag tog studenten, best gift ever! :D

Har haft en mysig kväll med familjen. Först lite tjaffs och bråk men det löste sig, som det alltid gör. Det händer ytterst sällan att vi bråkar här hemma, men ibland så blir det så. Men det går snabbt över! I alla fall så grillade vi och åt gott sen, och sen spelade jag, Schwerran och pappa plump på balkongen. JAG VANN!!! Hihi, jag tycker om att vinna (surprise).

Nu ska jag bege mig till the Gilmore girls world och Stars Hollow.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Very pretty site! Keep working. thnx!
»

16/8/06 19:17  

Skicka en kommentar

<< Home