söndag, juli 16, 2006

A day on the beach

Här, på Björnön har jag spenderat dagen. Med en solstol, Djävulen bär Prada, senaste Veckorevyn och en himla massa vatten. Varmt, varmt, varmt! Vattnet var rätt kallt... burrr. Fast jag badade två gånger i alla fall! Med min "lilla" badring, haha. Tvingade Schwerran att dra mig överallt för jag är så rädd för blåleragroparna. De finns överallt, det är så läskigt att dras ner i en. Usch!
Nu är en till helg över (jo, några timmar kvar men ändå), tiden går så snabbt! Imorgon är det jobb som gäller. Fyra veckor kvar. Halva tiden kvar, halva tiden jobbad. När jag har jobbat imorgon har jag jobbat mer än halva tiden. Think positive (pink)! Livet blir lättare med positivt tänkande, det är faktiskt sant!
Nu ska jag kolla på Gilmore Girls (ovanligt, jag vet) och äta nåt onyttigt!
Ciao!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Here are some links that I believe will be interested

4/8/06 21:11  
Anonymous Anonym said...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»

16/8/06 09:24  

Skicka en kommentar

<< Home