söndag, juli 16, 2006

Sveda och värk

Jag har ont. Det är rätt synd om mig faktiskt. Inte nog med att jag har mensvärk, jag har en otrolig smärta i min käke som jag pajat genom att ha ätit en fryst Snickers (rekomenderas EJ!!!) Min vänstra sida av ansiktet har svullnat upp lite precis vid munnen och det är inte snyggt. Bara så ni vet. Jävla Snickers.

Idag vet jag inte vad som står på schemat. Hoppas på sol och bad. Jag har inte ens koll på vad det är för väder ute, skulle lika gärna kunna vara mulet som sol. Men men, det visar sig när jag orkar resa mig ur sängen och dra upp rullgardinen och persiennerna.

Men innan jag orkar göra nånting så måste jag kolla klart på Gilmore Girls-avsnittet jag börjat kolla på. Det finns ju inget bättre sätt att börja dagen på!

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Va! Av en himla Snickers! Hahaha, shit.. hur sjutton då? :P Mmkey, ska akta mig :D Åh, ligg du i sängen å vila dig. Mensvärk är hemskt också.. å på samma gång, då säger jag,... kör på ditt Gilmore Girls så de ryker ;P

16/7/06 15:14  
Blogger Hanna said...

debbie: haha jag veeeet! en himla snickers! jaaadu hur det gick till vet jag inte... hahaha! hoppas bara inte att det är nåt allvarligt med käken så den "läker" snart =)

16/7/06 16:13  
Anonymous Anonym said...

Here are some links that I believe will be interested

10/8/06 02:18  
Anonymous Anonym said...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»

11/8/06 10:13  
Anonymous Anonym said...

Really amazing! Useful information. All the best.
»

16/8/06 17:31  

Skicka en kommentar

<< Home