fredag, juli 21, 2006

Yey!

Finally! Äntligen är det fredag eftermiddag, äntligen är helgen här! Love it!

Någorlunda bra dag på jobbet. En miljon kataloger att dela ut dock, H&M, Haléns, Josefssons, Ellos, La Redoute osv. Jobbigt värre. Men men, på måndag kommer det ännu mer. Plus att det är reklam då också. Hmpf. Väntar bara på att Biltema, Jula och Ikeakatalogerna ska komma också. Har mycket trevliga saker framför mig, eller inte. Well well, fem av åtta veckor avklarade. Skönt.

Ikväll vet jag inte vad som händer. M frågade om jag ville följa med till Sjökrogen ikväll, men jag vet inte om jag orkar. Seriöst, jag är så jävla trött. Det är det värsta med det här jobbet, man orkar aldrig göra nånting. Blä. Imorgon kväll kanske jag åker ut till Hallsta i alla fall. Men det beror på.

Nu ska jag läsa bloggar och sen slappa nån timme.
Ciao!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»

11/8/06 00:22  
Anonymous Anonym said...

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»

16/8/06 09:11  

Skicka en kommentar

<< Home