fredag, juli 21, 2006

Vilse i postorderdjungeln

Ett måste för mig när jag ska handla på postorder (ja, det händer rätt ofta) är att sidan är lättnavigerad, är den inte det ger jag upp direkt. Till exempel gillar jag verkligen inte La Redoutes sida, den är så... konstig. Jag hittar ingenting! I och för sig är jag inte inne där så ofta, och har bara beställt därifrån en gång, men ändå. Hittar jag nåt jag gillar i katalogen så tar det hur lång tid som helst att hitta det på hemsidan. H&M's sida gillar jag däremot! Där är det lätt att hitta vad man vill ha.

På tisdag blir det i alla fall en beställning av ett DuWop i färgen Buttercup eller FirethornSmashing. Sen blir det ingen mer postordershopping den här månaden (alltså augusti). Well, får se hur det går med det! I'll do my best!

Btw, nån som kan/vill förklara för mig hur ett par öppna trosor fungerar? Och vad poängen är? Ehm... just dont get it!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

såg också de öppna trosorna i la redoute-katalogen. de var fasligt smaklösa

21/7/06 23:32  
Blogger Hanna said...

malou: jag vet!!! jag fattar inte... usch

22/7/06 09:48  
Anonymous Anonym said...

Here are some links that I believe will be interested

7/8/06 08:16  

Skicka en kommentar

<< Home