söndag, juli 23, 2006

Lipgloss?!

Har lite ångest över vad jag ska köpa för läppglans (haha, ja det låterväldigt patetiskt) nu när jag får lön. Jag vill ha ett ljust med plump-effekt. Antingen blir det ett DuWop i färgen Buttercup eller ett Dior Kiss i färgen Cotton candy (inte båda, inte båda!!!). Svårt, jag vet. Nån som har provat nåt eller kanske rentav båda och kan ge mig tips?

Men nu när jag åker till Stockholm nästa helg tänker jag inte beställa någonting... både Dior och DuWop finns på NK så jag tar en tripp dit istället. Prisskillnaden blir typ 20 kronor så det känns inte så värt det. Plus att det är en heeelt annan känsla att köpa det i affär tycker jag!

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Läppglas, dyrt och lyxigt att kosta på dig. Jag har dior Pink Marshmallow- nästa lika. Gillar den, lite kladig kanske men smakar gott :P Kul med ett besök på NK bäst att hålla i pengarna annars kan nog en hel del fyndas där bland butikerna.
Tjingleing

23/7/06 21:19  
Blogger Hanna said...

ego girl: mmm i know... mkt dyrt! men det är jag värd :) men vad bra, jag gillar kladdiga läppglans, haha :)jaa NK är farligt...bäst att lämna VISA-kortet hemma ;) Tack för hjälpen! :) Lutar lite åt ett DiorKiss i alla fall!

23/7/06 21:26  
Anonymous Anonym said...

Absolut, det är en viss känsla.. det är ju mycket den man vill åt när man shoppar också! ;) Hört otroligt mycket gott om DuWop, så den ska jag testa den här månaden.. men vill du ha plump effekt finns ju Lancome's Plump. Fast jag skulle nog säga kändisfavoriten DuWop Lip Venom.. som också kommer vara med i min beställning :) Dior Kiss har jag faktiskt ingen aning om. Förutom att många älskar den :) Prova! Annars kommer jag göra det åt dig, beställer dem imorrn (om det går, Lip Venom var tydligen slutsåld på smashing.se nu, kommer in nya i nästa vecka). Kommer självklart säga vad jag tycker sen såklart :)

24/7/06 12:55  
Blogger Hanna said...

debbie: ja verkligen :) jag har också hört mycket bra om den, men tuben är ju väldigt liten och den är ju rätt dyr, men är den bra så är det värt det! Skulle hemskt gärna köpa både DuWop och DiorKiss, men det känns onödigt! Jag har provat Juciy tubes plump (om det var den du menade) och jag tyckte inte att den gav ett så bra resultat... men den var helt ok! Jag ska fundera vidare =) Tack för tips =)

24/7/06 15:26  
Anonymous Anonym said...

Hi! Just want to say what a nice site. Bye, see you soon.
»

12/8/06 10:41  
Anonymous Anonym said...

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»

17/8/06 15:49  

Skicka en kommentar

<< Home