torsdag, juli 27, 2006

Syskonkärlek

Nu har jag nyss kommit hem, tagit en snabb dusch och nu ligger jag här i sängen! Hur jobbigt som helst att cykla till kalaset, minst 5 kilomter måste det vara... det är drygt 5 till jobbet och då var det ändå en bit till nu... hur som helst: Kalaset var jättetrevligt och maten var suuupergod! Grillspett och mumsiga såser och potatis! Me love! Och till efterrätt massa goda kakor och tårta såklart! Grattis igen Mette!

Jag saknar min syster... alltså jag har inte träffat henne på riktigt på typ tre dagar. Antingen är hon borta hos nån kompis och kommer hem när jag gått och lagt mig, eller så är jag borta hela kvällen och går och lägger mig på en gång när jag kommer hem. Jag skulle aldrig klara mig utan min Schwerran! Hon är världens bästa och sötaste syster! Love you sis!

Imorrn bär det i alla fall av till Stockholm och då ska jag spendera tid med syrran så vette duga! Vi ska shoppa loss! Och bo på samma hotellrum... men det ska bara bli kul, för som sagt så saknar jag henne. Jag måste nog gå och krama henne innan jag går och lägger mig.

Får se om jag hinner skriva nåt imorrn... vi åker vid halv fem imorgon eftermiddag, sen kommer vi hem söndag kväll. Så ja, hörs vi inte får ni ha en trevlig helg!

Puss, kram och godnatt!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Really amazing! Useful information. All the best.
»

10/8/06 12:55  

Skicka en kommentar

<< Home