tisdag, juli 25, 2006

H&M-kläderna

Here they are. Mina nya höstiga H&M-kläder som jag beställde. Jeansen på första bilden älskar jag, sååå sköna och perfekta. Fast dom var nääästan för små, fick ligga ner när jag skulle sätta på mig dom ;) Sen linnet och koftan på bild två... ser ni hur stor koftan är? Helt sick, den åker nog tillbaka, fast jag tycker den är snygg. Det gråa linnet behåller jag. Och jeansen på bild tre är hur snygga som helst, fast jag vet inte om jag tycker de är för stora? Ser dom stora ut? Gillar dom iaf... men är osäker på om jag ska ha en storlek mindre, vet ju tyvärr ej hur mycket de kommer att töja sig... är ingen stretch i dom, till skillnad från dom på den första bilden.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

jag tyckte att de mörka jeansen satt superfint på dig!

25/7/06 22:04  
Blogger Hanna said...

mikaela: tack :) men dom åker tillbaka... känns det inte 100 är det dumt att slösa pengar på det!

26/7/06 18:00  
Anonymous Anonym said...

Here are some links that I believe will be interested

9/8/06 11:55  

Skicka en kommentar

<< Home