onsdag, juli 26, 2006

Fuck

Jag blev på skitdåligt humör helt plötsligt. Vette fan varför! Jag skulle vilja gå till Hemköp och köpa godis... men dom har äckelgodis för där finns inte Karamellkungen. Orka gå till Ica? Det ligger typ en miljon meter härifrån. Hemköps godis är hårt och helt sinnessjukt dyrt. Och äckligt, nämnde jag det? Blä. Får väl ta nåt skrynkligt gammalt äpple och stilla sockersuget med. Mmm, gott. VERKLIGEN!!!

Och inget har jag att göra heller. Fuuuck.

Blä för dig och blä för mig.

Btw så ska jag återinviga "Dagens..." här på bloggen, fast kanske i ny skepnad. Hade det på min gamla blogg och märkte hur kul det är att gå tillbaka och läsa det.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
»

10/8/06 11:16  
Anonymous Anonym said...

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»

15/8/06 22:15  

Skicka en kommentar

<< Home