måndag, juli 31, 2006

Illa, jag mår illa

Jag mår blä. Har ont i mina axlar och är spänd, vilket leder till huvudvärk och illamående. Inte kul. Men sak samma. En Ipren och lite mat så är jag på topp igen!

Roligt är att min morbror och hans M är på BB! Hur kul som helst! De har vart där sen imorse, och ingen unge än så länge vad jag vet! Men snart så borde telefonen ringa så man får veta om det är en flicka eller pojke... hihi, kul att få en minikusin! :)

Funderar på att beställa ett Cherry Tee-linne från Shopaholic. Eller så beställer jag en säsong av VännerCdon. Eller så köper jag ingenting eftersom jag inte borde. Jättebra att man kan handla på internet när man inte orkar gå på stan. Jättelätt att unna sig lite för mycket. Suck.

Nu ska jag sova lite och ikväll tänker jag äta chips, för det är jag värd!