söndag, juli 30, 2006

Stockholmsshoppingen!


Bildredovisning över min shopping i Stockholm!

♥ Ett DuWop Venom Gloss i färgen Tulip
♥ Rosa Hanky Pankys från Åhlens City
♥ Mörkgrå-melerad kofta med knappar från Zara
♥ Lila linne från Topshop

That's it! Har ju länge velat ha ett par Hanky Pankys, men det har aldrig blivit av att jag har beställt... känns så krångligt. Såklart blev det ett par rosa, what else? ;) Sen orkade jag inte vänta på mitt DuWop Venom Gloss i Buttercup som jag beställde från Smashing längre (beställde det i tisdags) så jag och syrran gick in på C/O Stockholm och provade det, och det resulterade ju såklart i att jag köpte ett till... färgen Tulip var faktiskt jättefin, den framhäver bara den röda färgen i läpparna. Och WOW vilken känsla att ha glosset på läpparna... alltså, det känns verkligen hur det drar, sticker och typ bränner i läpparna (svårt att förklara) och man ser verkligen resultat! Innan man vande sig vid det så gjorde det nästan ont... men det går över och man vänjer sig såsmåningom. Mitt nya favoritgloss, tänker aldrig mer köpa nåt annat ;) Man märker verkligen hur andra plump-gloss (som jag provat) bara är skit! ;) Syrran köpte ett Rosebud i Strawberry, också på C/O Stockholm. Ska sno det sen, hihi! Luktar i alla fall underbart!

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

jag har likadana Hanky Pankys och är mkt nöjd med dem. :)

30/7/06 19:32  
Blogger Hanna said...

lottisin: jag har mina på mig just nu och i love them! :D ska nog köpa på mig ett litet lager sen ;) synd att dom är rätt dyra bara!

30/7/06 20:22  
Anonymous Anonym said...

fina köp, och vad fin din blogg har blivit! Du är ju grymm tjejen!

31/7/06 11:52  
Blogger Hanna said...

frida: tack :) om du fortfarande vill kan jag fixa din... skulle gjort det för ett bra tag sen ju! :P men nu har jag lärt mig lite mer så nu kan jag nog göra den finare ;)

31/7/06 13:56  
Anonymous Anonym said...

jättegärna! vad söt du är! jag åker bort i ett par dar nu, men går in på msn när jag är tillbaks så får du mitt lösen. Du får välja hur min blogg ska se ut för jag vet fortfarande inte hur jag vill ha den. Puss & kram!

31/7/06 15:44  

Skicka en kommentar

<< Home