tisdag, augusti 01, 2006

H&M-beställning nr. 2

Hmm... kan inte låta bli alla snygga kläder på H&Ms hemsida! Koftan älskade jag sen första gången jag såg den i katalogen! Jeansen jag beställde sist är jag hur nöjd som helst med, så ett par till fick åka med... Svarta skjortan provade jag i Stockholm i helgen, köpte den inte för att jag inte visste när jag skulle använda skjorta, men den var så skön och hur bra passform som helst, så en svart blev det nu! Det snygga upp-piffande halsbandet fick också plats ;)

Nåja, leveranstid är vecka 38 så saker hinner nog både åka ur och i shoppingbagen!

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ska med beställa den gråa koftan. Kärlek vid första ögonkastet ;)

1/8/06 23:07  
Anonymous Anonym said...

jag föll också för koftan och den kommer till mig nästa vecka! :] (eller jag tror att den hade leveranstid då)

1/8/06 23:19  
Blogger Hanna said...

lisa: aaa den är så fin! har iofs nyss införskaffat en grå kofta plus att jag har en sen tidigare... =) men grått är ju inne i höst så :)

kela: aaa det är jeansen som dröjer för mig :/ men men, den som väntar på nåt gott... har man tur behöver man ju inte använda kofta förrän senare i höst iaf =)

2/8/06 14:31  
Anonymous Anonym said...

koftan är underbar, verkligen! och halsbandet hade jag inte sett förränn nu, det var ju kanonsött!

3/8/06 00:02  
Blogger Hanna said...

linda: ja det tycker jag med :) ja, och billigt... bara 39:- =)

3/8/06 18:21  

Skicka en kommentar

<< Home