fredag, augusti 04, 2006

HEEELG

Äntligen. Det är allt jag har att säga, ÄNTLIGEN!!! Fett skön dag på jobbet idag, men jag har jätteont i mina axlar, as usual... och sen är jag arg på min chef som ändrade min arbetstid på måndag. 06.30 börjar jag! Fuck. En halvtimme är sjukt mycket på morgonen. Men jag förstår honom, vem vill inte ha mig där så stor del av dagen som möjligt liksom? Haha. Nej men det blir nog okej, är helt okej att stå i sorteringen. Men rätt tråkigt...

Fick hem en avi idag. Vette fan vad det är. Antingen läppglanset eller linnet. Men det kan väl inte vara linnet? Så snabba kan dom väl inte vara? Well... är det inte läppglanset så vet jag en som kommer bli sur och aldrig mer handla på Smashing.

Nu ska jag till iaf Hemköp och hämta ut paketet och inhandla chips och juice som jag ska äta inatt när jag kommer hem från krogen. Det gäller att vara beredd, haha.

Ciao!