torsdag, augusti 03, 2006

God afton!

Dåligt med bloggande idag... men så är det! På jobbet var det kul... eller ja, så kul det kan vara så att säga... haha.

Har vart på stan med mamma och syrran... Köpte min älskade schal/scarf på Gina Tricot... det blev också ett par svarta leggings (utan spets... tycker inte om mina med spets). Så nu är nog morgondagens outfit fixad! Fast jag blir ju jätteglad om mitt röda Cherry Tee-linne anländer imorgon så jag kan ha det, skulle passa perfekt till min uttänkta outfit! För imorgon blir det ju postenfest! Först förfest hos en på jobbet och sen blir det Mälarkrogen! YEY!!! Ska bli så kul att gå ut, hundra år sen känns det som... plus att det ska bli kul att se alla jobbarkompisar "uppklädda" (i något annat än postkläder vill säga). Sen ska ju mitt gang också ut så jag kan ju alltid hänga med dom om jag får tråkigt ;)

By the way är jag arg på Smashing. Mitt läppglans har inte kommit än! På sidan står det 2-5 arbetsdagar och nu har det gått 7 hela arbetsdagar (9 dagar med helgen) sen jag beställde, jag beställde det förra tisdagen på kvällen. Jag fattar väl att dom har mycket att göra med Vecko Revyn-rabatten men man tycker ju att dom kan höra av sig om det tar längre tid än vad det står att det ska göra! Har jag inte fått det imorgon så tänker jag maila och fråga vad problemet är... Jag har ju liksom redan betalat för det... Well, det dyker väl upp såsmåningom... I hope.

Ciao!