lördag, augusti 05, 2006

What a night!

Jag hade så jävla kul igår! Först på förfest hos en tjej på jobbet... fyra tjejer och typ 10 killar... Singstar, massa snack och massa öl. Yey! Jag kan ju säga att jag vann alla dueller i Singstar som jag var med i, både i lag och individuellt. Haha, folk blev sura: "Det är orättvist, du kan ju sjunga!" Eh...

Sen cyklade vi till Sjökrogen. Jag lånade ut min cykel med pakethållare till en som skulle skjutsa... så jag fick en med vint bakhjul i utbyte. Haha, som att det inte vinglade tillräckligt ändå liksom.

Väl framme så parkerade vi cyklarna och ställde oss i kö... haha jag sa "Jag är brevbärare" till vakten, då kollade han inte ens leg! Hahahaha. Komiskt. Hittade ett bord ute vid vattnet och där satt vi mer eller mindre hela kvällen... Haha "Blååålååådan ale ale ale" (en brevbärarsång jag kom på, haha). Sen när vi skulle gå och dansa var det en tjej som var helt fucking crazy! Hon örfilade mig (jag hade inte ens gjort nåt, visste inte ens att hon existerade liksom) slog en annan postis i magen och tog stryptag på en annan. Vadå aggresiv? Hmpf. Jag och Marie blev typ antastade av en äcklig gubbe på dansgolvet... han dansade skitnära och var äcklig. Som tur var räddade the guys oss från honom, hahaha. Och jag råkade dra ner E på golvet. Hahaha. Och jag pratade med min "släkting". Hahaha. Och alla jobbarkompisar var så jävla fun (och fulla) igår! Sen blidde det efterfest hos Per. Men alltså, jag cyklade vilse... hahaha. Cykel och en full Hanna, inte den bästa kombinationen... jag har aldrig druckit så mycket öl i hela mitt liv... ;D

Oh no... fick nyss en flashback... jag tror jag är med på en vimmelbild. Fuck.