tisdag, augusti 08, 2006

?

Jaha, så var det kväller. Suck. Dagarna går så jävla snabbt så jag vet knappt vart dom tar vägen. Men det är rätt skönt ändå.

Idag skrev jag på kontrakt för att jobba en vecka till. Jag vill egentligen inte... men jag känner att jag måste. Egentligen vill jag skita i allt och dra härifrån, men jag kan inte. Utan pengar kan man inte göra nånting... Jag har ju redan tjänat en del i sommar, men eftersom jag inte vet vad jag ska göra i höst och vart jag hamnar så känns det så fel att tacka nej till en veckas jobb och en veckas lön.

Fett irriterande att jag ska köra 76 hela veckan. Jag blev lovad att köra 71 nästa vecka, annars hotade jag med att inte skriva på ;) Haha. Men det är rätt soft att köra 76 nu, för det är ett distrikt med bara villor, och eftersom Biltema ska ut så är det helt enkelt bättre.

Jag bara babblar och skriver massa brevbärarsnack som ingen fattar ändå. Bättre att sova.
Godnatt.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hehe.. jag fattar, och jag känner igen mig... det är svårt att säga nej, tyvärr =) men det är ju alltid lika kul när lönen kommer allafall... Själv är det sista dagen imorgon nu.. äntligen!

10/8/06 21:17  
Blogger Hanna said...

sofia: bra att nån förstår i alla fall ;) gud vad skööönt... jag vill också sluta!

12/8/06 08:57  

Skicka en kommentar

<< Home