tisdag, augusti 08, 2006

Smashing

Okej. Igår hade jag tröttnat på att vänta på mitt Smashing-paket, så jag skickade iväg ett mail. Idag får jag svar att min produkt är SLUT I LAGER och har vart det sen redan innan jag beställde. Det står också att de väntar på en ny leverans men att deras leverantör skjuter upp datumet då leveransen ska komma hela tiden. De beklagar att det "automatiska" mailet inte gått ut, alltså ett mail jag skulle fått dagen efter jag beställde där det står att läppglanset är slut. De kunde erbjuda mig 10% rabatt (SNÅLA eller vad?) på mitt såkallade nästa köp eller eventuellt en liten gåva som plåster på såren.

Jag svarade och skrev att jag ser fram emot att få en liten gåva på posten. Inte tänker jag handla hos Smashing igen, det är en sak som är säker. Därför känns det rätt onödigt med 10% rabatt, vilket ändå är onödigt lite. Antingen ger man väl en fet rabatt (iaf 25%) så folk återvänder efter ett sånt misslyckande eller så skiter man väl i det?

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

nää, vad snålt! Hoppas för fan nu att dom ger en bra gåva till dig. Du får berätta sen vad du fick (nyfiken i en strut). ha det bäst! kram!

8/8/06 20:19  
Blogger Hanna said...

frida: jaaa verkligen! blä för sån här skit... ja det hoppas jag verkligen ;) klart jag berättar! kramis!

8/8/06 21:12  

Skicka en kommentar

<< Home