måndag, augusti 07, 2006

Ten things I hate about this day

1. Jag sov ca. 4 timmar inatt tack vare högljudda bilförare.
2. Jag började halv sju imorse istället för sju.
3. Jag fick stå i sorteringen på morgonen.
4. Min chef säger till mig att jag ska köra 76 istället för 71 idag (fett mycket sämre). Det innebär att jag ska stå och ställa post i en annan hage - vilket innebär tråkiga människor.
5. Det är fet reklam.
6. Det står att det är 20 leg (reklambuntar) i varje bunt så jag packar på mig massor. Det visar sig sedan att det är 30 leg i varje så jag har med mig massa jag inte behöver.
7. Det går fett drygt ute på rundan.
8. Jag har ingen nykel till terasshusen med mig ut.
9. Jag kommer tillbaka till kontoret typ 15. Jag kom hem vid halv fem. Min sluttid var halv tre.
10. Klockan är redan 18 och jag är skittrött.

Fett jobbig dag. Tack Gud för att den är slut.