torsdag, augusti 10, 2006

Stress och bajs

Pust, vilken dag... har knappt suttit ner sen jag kom hem. Suck.

När mamma kom hem vid fyra gick vi en sväng på stan. Hon köpte en jättefin klocka i en lyxaffär som man var tvungen att ta sig in genom en sluss i. Haha, jag har aldrig vart med om liknande. Sen åt mamma, jag och syrran på stan! Mums! När jag kom hem skulle jag baka...eh. Kladdkaka skulle det bli, jag glömde ha i mjöl och ja, det blev en bränd äcklig röra. Äckelpäckel. Så jag bakade en ny, den är fin och gyllenbrun, haha. Så går det när man är stressad när man bakar.

Nu ska jag kolla lite Gilmore Girls och sen ska jag sova. Trött som attans. Imorgon är det fredag and I love it! Jag och pappa ska äta pizza till lunch på jobbet :) Yey! Och sen är det bara en vecka kvar... I think!

Bye och nattinatt!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

haha! pappa glömde oxå mjölet när han skulle baka kladdkaka sist =)

10/8/06 20:38  
Blogger Hanna said...

frida: hahaha! man känner sig lagom dum ;D

11/8/06 17:08  

Skicka en kommentar

<< Home