torsdag, augusti 10, 2006

Smashingpaket och kladdkaka

Well, idag dök äntligen mitt paket från Smashing upp. Det innehöll ett DuWop Venom Gloss i Buttercup, ett prov på Lip Venom och ett coolt (?) lipsyl från nånstans som luktar gott som jag fick gratis. Det kostar 60 spänn annars (!!!) Äh, inte tänker jag beställa därifrån igen i alla fall, därför tackade jag nej till rabattchecken och ja till lipsylet. Det luktar ju i alla fall gott.

Jag ska baka kladdkaka och ta med till jobbet imorgon... Gurra ska baka bullar (HAHA) och Marie ska baka "sockerkaka med klet" ,haha. Vi skulle ju fira att det var våran sista dag imorgon, men nu ska jag ju jobba en vecka till... det suger! Men bjuder på fika gör jag ändå!

Och så blir det eventuellt utgång med jobbet igen imorrn kväll! Yey! :D

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

ääh, vilken snål present!
På tal om presenter så kommer nog ditt paket från mig fram på måndag skulle jag gissa ;)

10/8/06 20:40  
Blogger Hanna said...

frida: jag veet, ofta man använder ett 60-spänns lipsyl liksom... ehm. Åh... vad söt du är! Längtar!

11/8/06 17:09  
Anonymous Anonym said...

hihi, fast det är bara en liten grej, men nått iaf som jag hoppas att du kommer gilla =)eller två saker är det (för att göra dig mer nyfiken, haha) kommer nog på tisdag förresten, för jag glömde posta paketet. jag tog med det till göteborg och skickade det därifrån istället..

13/8/06 23:56  

Skicka en kommentar

<< Home