söndag, augusti 13, 2006

Depp-söndag

Bläää. Söndag igen då. Helgerna går om möjligt snabbare än veckorna. Suck. Men men, snart är det måndag, och då är det snart fredag igen så... Och det är ju min "sista" vecka nu... eventuellt får jag fortsätta en eller två veckor till, eller fler... om jag vill alltså.

Det känns ändå tråkigt att komma tillbaka till jobbet. En del sommarjobbare är kvar (thank you God!) men de flesta slutade i fredags... och de flesta som är kvar slutar nu på fredag, så vette tusan om det kommer bli kul efter det... jag tror inte det. Mary har åkt tillbaka till Halmstad, suck... det var ju hon som gjorde mina dagar! :( På fredag fyller hon år och då ska jag skicka paket! Hihi ;)

Well... istället för att bli lessen över att sommaren verkligen är över får man väl vara glad över alla minnen. Fy fan vilket bra gäng vi har varit i sommar! Det går liksom inte att förklara... Jag hade så jävla kul, skrattade hela dagarna! Och nu är det över... i alla fall nästan. Håller alla tummar jag har till att det blir samma gäng nästa sommar (och i jul!). I jul när Marie kommer hem ska vi iaf dra ihop alla och ut och festa, favorit i repris så att säga! Längtar...

Jag har en depp-dag. Mensvärk osv, ja ni fattar. För att muntra upp mig själv har jag budat på lite auktioner på Tradera... och snart kommer lilla kusin-Felix och min morbror... det kanske blir en bra dag ändå. Kanske.