lördag, augusti 12, 2006

Sunes juuuul

Hahaha. Jag och syrran skulle gå och hyra film, det var ju en upplevelse så att säga! Vi hittade ingen bra film, alla bra nya var utlånade... så syrran går iväg och ska leta, och råkar gå in på dirrty-avdelningen utan att hon fattar det. Snacka om att jag garvade när hon kom ut röd som en tomat i facet ;) Hahaha! Till slut hittade vi en film: SUNES JUL! Gryyymt juu! Haha, så nu går den här hemma... fast jag har tagit en paus. Han som snackar är inte liiite seg. Suck! Men snacka om kul!

Jag är inte så bakis längre, ge mig en natts sömn och jag är på topp igen! Imorrn blir det städning av rummet och sen ska jag ner på stan och shoppa lite. En almenacka bland annat! Det behövs... jag och koll på mitt liv=0! Men det ska det bli ändring på! Yes!

Hoppas alla har en bra kväll... det har jag! Soft...
Ciao!

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Haha, sunes jul kan faktiskt vara en höjdare att se ibland!
Känner igen mig, hur kan man vara bakis så här länge, måste vara ett dåligt tecken? :P

12/8/06 20:55  
Blogger Hanna said...

jess: Jaa ibland så går det great! :D Ja det måste det fan... en hel dag går åt till att må skit! Haha, men man mår ju som man förtjänar så att säga ;)

12/8/06 21:37  
Anonymous Anonym said...

Sunes jul är typ världens bästa. Jag har köpt den på dvd, haha =)

14/8/06 09:46  
Anonymous Anonym said...

underskatta INTE sunes jul! bästaste kalendern ever!!!

14/8/06 19:57  
Blogger Hanna said...

emelie: Haha ooh, grymt =) kanske ska skaffa :D

bianca: no way, sune rockar fett! :D

14/8/06 20:54  

Skicka en kommentar

<< Home