lördag, augusti 26, 2006

Dagens shopping!

Well, här är dagens shopping:
♥ Ankelboots, Wedins
♥ Veckorevyn
♥ Rouge och rougeborste från Make Up Store
♥ Foundation från Lancôme och svampar

Inte så mycket, inga kläder hittade jag. Seriöst, jag tycker inte att det finns nånting snyggt i affärerna över huvud taget. Jag hatar Västerås. Jag shoppar på nätet istället, det finns mycket snyggare saker där!

Sen hatar jag Comviq. Har ju tänkt byta till Telia ett tag nu, och köpa ny mobil när jag ändå håller på eftersom min gamla är cp. Så jag gick ner idag och skulle kolla om förfrågan som dom skickade igår från affären jag ska köpa mobilen hade kommit. Och ja, det hade den. Men Comviq säger att jag inte får byta abonnemang. Jag blir så jävla arg. Jag är inte bunden och har aldrig varit. Jag VET att jag ska kunna byta, jag har ju för fan pratat med dom jävlarna. Han i affären var hjälpsam i alla fall och blev nästan upprörd "Ja, det finns ju en anledning till att Comviq har låga priser" "Ja, det har jag märkt" svarade jag. FUCK COMVIQ!!! Men han skickade en ny förfrågan så på måndag ska allt funka. Annars ska Comviq få ett mycket otrevligt samtal.

Nu: Städning... blä.