fredag, augusti 25, 2006

Kräftskiva på G!

Hallo hallo!
SÅÅÅ skönt med helg, jag njuter av varje sekund. Har vart en jobbig vecka, men nu är den över! Löning idag, fet lön in på kontot, JATACK. Det firar vi med att inte slösa utan spara (good luck). Var i alla fall ner en kortis på stan och fixade lite med tekniska saker, imorgon blir det ny mobil för mig :) Min gamla är cp i huvet och den börjar sjunga på sista versen. Fixade med mitt nya abonnemang idag och imorgon kan jag hämta mobilen, yey!

Snart kommer lite släkt hit. Felixen kommer, woho! Seriöst så är han den sötaste gulligaste underbaraste lilla bebisen som finns. Hihi. Vi ska äta kräftor och räkor och mysa och ta det lungt... ska bli skönt.

Det fixas och donas för fullt och jag smet från köket, för jag "städar" just nu förstår ni. Ha. Dagens skämt. Mamma kommer döda mig när hon märker det, haha.

Nä nu måste jag kila. Outfit är röda mysbyxor från Cubus och rött Cherry Tee-linne, tänkte att jag skulle matcha kräftorna ;) Skönt att kunna ha slappkläder...

Nu spelas Manfreds skiva på hög volym och snart ska jag dricka cider.
Ciao!