torsdag, augusti 24, 2006

Torsdag

Ingen fantasi idag heller... hööö.

Fett JOBBIG dag, glöm allt jag sagt om jobbiga dagar för den här klår allt. Jajemen. Äckelfet reklam och massa post... delade ut hälften av röstkorten också. Fuck them. Jag gick hem när jag slutade, ställde ingen b-post alls. Tar det imorgon... blir ändå alltid klar först så whatever...

Jag har inte så mycket att säga mer än så. Förutom att det är LÖNING imorgon (surprise!)... åååh, fet lön :D en hel månadslön den här gången, och så kommer det fortsätta minst dom nästa sex månaderna. Wholy cow I'm rich!

På lördag ska jag köpa ny mobil... min gamla älskling går mig på nerverna.

Nu ska glass inhandlas... sen hoppas jag att mamma kommer hem så man kan få lite mat i magen, hungrig!

Ciaooo!

3 Comments:

Blogger Malou said...

laga mat själv latis!!

24/8/06 17:45  
Blogger Hanna said...

malou: Gör det själv!!!

24/8/06 19:45  
Blogger Malou said...

jag gör det hela tiden!!

25/8/06 14:09  

Skicka en kommentar

<< Home