söndag, augusti 27, 2006

Det brinner...

...i mina fickor. Jag vill hitta saker att köpa, jag vill shoppa! Men jag hittar ingenting jag vill ha, och lika bra är väl det. Har både vart på stan och på Hälla idag... men ingenting hittar jag. Men skit samma, jag har massa kläder som ligger och väntar på användning, plus att jag har flera H&M beställningar på G, typ en varje vecka eller nåt... :P

Köpte i alla fall en Vänner-box på Ica Maxi. 199 spänn katching. Kändes jävligt bra ;) Snart har jag alla!

Well well... ikväll ska vi äta fajitas och sen tänker jag moffa chips och dipp. Mmm, söndagar är bra moffdagar. Om man inte har för mycket ångest över att man ska till jobbet imorgon. Men just nu har jag inte det... just another fucking monday.

2 Comments:

Blogger Cornelia said...

åh, jag skulle vilja bo granne med dig så att jag kunde låna alla dina dvd-boxar :D <3 haha (:

27/8/06 19:09  
Blogger Hanna said...

cornelia: hihi, ja det vore väl bra? ;) jag har ju ett stort urval =)

27/8/06 21:01  

Skicka en kommentar

<< Home