söndag, augusti 27, 2006

Girls night out!

Gud vilken superkväll det blev igår! :) Jag, Malou och Amanda gick först och åt kinamat på Kina Thai. Jag har aldrig ätit en så vuxen middag i hela mitt liv, vi startade med varsin Martini, haha. Sen huvudrätt och efterrätt... Amanda var tvungen att cykla iväg och jobba en halvtimme sen men jag och Malou satt kvar. Vi drack lite cider/öl och fick varsin lyckokaka. På min stod det "Now is the time to try something new..." Hmm... ;) Vad fan ska jag prova på för nåt?

Sen bestämde vi oss för att gå och bowla på Strike! Hahaha, det var grymt kul! Det var discobowling och rätt mycket folk, i alla fall när vi kom. Vi hann köra två serier på en timme och jag vann :D Happy! Fast jag blev irriterad på folk runtomkring som tog allt så seriöst och blev typ sura när dom inte fick ner nån kägla. Men men, alla är olika. Sen tog vi oss hem och jag kollade lite på Gilmore Girls, och slocknade efter 10 minuter, vaknade efter typ fem timmar och då var tv:n fortfarande på, ovanligt :P

Idag blir det bara lungt, som vanligt på en söndag. Ångest. Över att behöva gå till jobbet imorgon. Men fan vad värt allt slit är när pengarna rasslar till på kontot, me love!

Haha gårdagens bästa:
Manfred: Välj en boll Amanda!
Jag: Det heter inte boll, det heter kula!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Heter det inte bowlingklot? :)

27/8/06 19:45  
Blogger Hanna said...

camilla: haha jo det heter det :) klot iaf ;)

3/9/06 13:30  

Skicka en kommentar

<< Home