tisdag, augusti 29, 2006

Veckans bästa dag...

...om man syftar på TV-utbudet alltså ;) Både Gilmore Girls och Desperate Housewives, woho! Det gillar jag... har köpt glass och så har jag chips... mums, man får vara onyttig... ehm...

Idag har jag inte gjort så mycket. Bara jobbat, och sen softat... kollat Vänner och så vidare. Fixat massa med nya mobilen, jag fattar NADA. Men vem är förvånad? Jag är ju inte världens mest tekniska kvinna om man säger så. Hahaha...

Fick mina nya postkläder idag, ni ska veta hur hot jag är i dom, ska lägga ut en bild sen... Äntligen slipper jag ha en tjocktröja i XL for men och kan istället ha en i min storlek. Jag känner mig så snygg. Haha.

Nu ska jag fixa en skål chips och lite glass... mmm, blanda sött och salt är great ;) Ha en trevlig kväll mina vänner!

Puss å kram!

3 Comments:

Blogger Cornelia said...

vad roligt med nya kläder :)

29/8/06 21:09  
Blogger Hanna said...

cornelia: yes det är det =) så skönt :)

30/8/06 18:08  
Blogger Unknown said...

Hej :)

vart beställer ni era postkläder? Har tittat runt på nätet men inte hittat ngt....!

tack på för hand :)

11/6/10 17:38  

Skicka en kommentar

<< Home