onsdag, augusti 30, 2006

För lite tid, för mycket att göra

Gah. Jag har verkligen ingen tid till att blogga nu för tiden. Timmarna och dagarna bara går och går och det är för få minuter på ett dygn! Massa saker som jag vill/borde göra men som inte hinns med. Tråkigt... och bloggen kommer i kläm. Förlåt.

Resa är bokad och 9e september bär det av till Kreta. Tog ledigt från jobbet, jag har inte haft en enda dag ledig sen jag började jobba den 16e juni. Men jag klagar inte... ska bara bli skönt att få ta det lungt, bada, sola och bara slappa en vecka. Det ska bli underbart! Taxfree-katalogen kom idag och ja... där kan pengar spenderas om man säger så. Ska sätta mig ner och kolla igenom den ordentligt sen. Panik-klickade hem två bikinis från H&M idag när jag insåg att jag inte har nån bikini som passar. På stan fanns inget annat än typ Adidas-baddräkter, och nej. Det är ingenting för mig. Men jag beställde i alla fall två så hoppas på att en av dom passar i alla fall :)

Ikväll är det minilördag och vi ska ha liten kräftskiva här hemma. Eller alltså... pappa fick kräftor av sin kompis, svenska som han själv har fiskat. Mmm det ska bli sååå gott! Så vi har inhandlat baguette, aioli och sallad att äta till. Mums!

Nu ska jag försöka förstå mig på hur man lägger in musik i min nya mobil... Haha. Kanske hörs vi senare, kanske imorgon... kanske nästa vecka. Vem vet, när tiden räcker till hör jag av mig :)

Kramisar!