söndag, maj 07, 2006

Well, well...

Jag fick ett depp-ryck och skrev ett deprimerat inlägg för ett tag sen. När jag läste igenom det en stund senare så raderade jag det. Jag kom fram till att det inte gör saken bättre. Bara lite söndags-depp, det kan drabba vem som helst.

Jag har finally fått upp en rullgardin i mitt fönster nu! Igår hemma hos min morbror så började jag (dont ask why) prata om rullgardiner. Min morbror sa då att han hade en oöppnad från Ikea i förrådet som jag kunde få. Självklart tog jag emot den, och vipps var det fixat! Eller ja, efter att pappa satt upp den alltså. ;)

Jag har gjort mycket nyttigt idag. Jag måste få ge mig själv lite cred för det. Jag tog en bild på dagens outfit men föll iskratt när jag såg den, jag tog beslutet att inte lägga ut den. För allas bästa.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Your website has a useful information for beginners like me.
»

26/5/06 12:35  

Skicka en kommentar

<< Home