söndag, maj 07, 2006

Crap

Det känns nästan som att bryta mot någon lag eller liknande när man sitter vid datorn i det här überfina vädret. Men, så är det ju så att jag har pollenallergi och därför inte kan sitta ute alltför länge, hur gärna jag än vill. Så något dåligt samvete känner jag inte att jag behöver ha.

Jag har hjälpt mamma att baka minipajer till min student. Det ska börjas i tid. Nu ligger pajerna där på köksbordet och ropar på mig, de vill att jag ska äta upp dem. Men jag får inte.

Dåligt med blogg blir det såna här dagar också. En dagens outfit känns onödigt då jag strosar omkring i rosa mysbyxor och grå t-shirt. Men vem vet, kaaanske får ni se det. Om ni har tur.

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag satt också tidigare idag och skämdes över att jag satt vid datorn när vädret var så fint. Så jag gick ut. Men du har ju en god ursäkt för att inte kunna njuta av vädret för mycket. Jag är bara dålig som är dator-beroende.

7/5/06 21:45  
Blogger Hanna said...

misha: ja, ibland är det "skönt" att ha en ursäkt... fast, jag skulle hellre inte ha pollen... men man får se det positivt! :)

8/5/06 08:09  
Anonymous Anonym said...

Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
»

26/5/06 12:22  
Anonymous Anonym said...

Nice! Where you get this guestbook? I want the same script.. Awesome content. thankyou.
»

26/5/06 12:25  
Anonymous Anonym said...

Nice idea with this site its better than most of the rubbish I come across.
»

26/5/06 12:35  
Anonymous Anonym said...

Really amazing! Useful information. All the best.
»

26/5/06 12:36  
Anonymous Anonym said...

Hallo I absolutely adore your site. You have beautiful graphics I have ever seen.
»

26/5/06 12:39  

Skicka en kommentar

<< Home