lördag, maj 06, 2006

Godnatt!

Jag har suttit i flera timmar och fixat med bloggen nu. Jag har lärt mig ett och annat, och jag tycker faktiskt det här med html-koder är ganska intressant. Dock stör det mig otroligt mycket att jag inte kan ta reda på hur man får in saker i vänster marginal? Bilder och sånt alltså. Allt hamnar ju på höger sida om inläggen... GAH. Om någon vet hur man gör så tar jag tacksamt emot svaret.

Jag ska nog snart lämna datorn för ikväll, mina ögon säger ifrån. Imorgon ska jag upp ganska tidigt, träning på Björnön klockan 11. Men det är roligt, så det gör inte så mycket att det är så tidigt.

Jag skulle behöva sånt där Visine trötta ögon eller vad det heter. Fast nu har jag ju inte det, så jag får väl gå härifrån istället.

Nattinatt!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Great site lots of usefull infomation here.
»

26/5/06 12:22  
Anonymous Anonym said...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»

26/5/06 12:26  

Skicka en kommentar

<< Home