lördag, maj 06, 2006

Gårdagen

Hade en jättemysig dag igår! :)

Vid tre-tiden igår åkte jag, Malou, Malous mamma och moster till Tuna Park i Eskilstuna för lite shopping. Eller ja, jag hade inga pengar så jag shoppade ingenting. Men det var mysigt ändå, första gången jag var på Tuna Park och det var faktiskt bättre än jag trodde! Efter några timmars shopping satte vi oss ner för pizzaätning, mums vad gott det var!

Efter Tuna Park bar vi oss av till Mette, där Amanda och Camilla också var. Vi skulle ha picnic, och gudars vad mysigt det var! Vi satt och pratade, pratade och lyssnade på musik. Senare blev det även kortspel (att jag oftast vann är väl inget jag vill dölja). Mycket, mycket mysig kväll!

Nu blir det frukost för mig, och sen vet jag inte vad som väntar... får se vad dagen har att erbjuda helt enkelt! :) Men solen skiner och jag är glad, så bättre vet jag inte om det kan bli!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»

26/5/06 12:22  
Anonymous Anonym said...

I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
»

26/5/06 12:25  
Anonymous Anonym said...

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»

26/5/06 12:34  

Skicka en kommentar

<< Home