fredag, maj 05, 2006

Still not getting it!

Alltså, nu har jag "permanent" flyttat över hit till blogspot. Det vill säga, för studen. Jag är en velig människa så kanske flyttar jag tillbaka till blogg någon gång. We'll see. Det är ju bara det att jag riktigt inte förstår allt här, och det är ganska irriterande! Men, man får väl prova sig fram. Det brukar fungera.

Mina H&M-kläder landade här hemma idag. Jag vet inte hur jag ska göra. Allt passade och satt bra, men jag är osäker. As usual. Såg att en ursnygg, rödrutig, kortärmad skjorta kommit in på shopen. Och den skulle jag gärna vilja ha. Jag blir galen, jag skulle ju sluta handla på postorder! Men det är väl bara att inse, jag kan inte.

Solen skiner och jag svettas. Puhh, aldrig kan man vara nöjd heller.

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

haha, vad skön du är som har din egen blogg på favvolistan =) jag tror jag vet hur jag vill ha bloggen nu... eller det vat jag inte, men jag vet nog vilka färger. resten får du bestämma om du vill =) ha en trevlig kväll gumman! Kramar

5/5/06 22:52  
Blogger Hanna said...

frida: haha, det hade jag inte ens tänkt på! Men ja, det är väl en av mina favoriter... haha ;D vad bra! det är bara höra av dig på msn när vi båda är inne eller så! :) KRAM!

6/5/06 10:44  
Anonymous Anonym said...

Super color scheme, I like it! Good job. Go on.
»

26/5/06 12:15  
Anonymous Anonym said...

Super color scheme, I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»

26/5/06 12:19  
Anonymous Anonym said...

I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
»

26/5/06 12:25  
Anonymous Anonym said...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»

26/5/06 12:34  
Anonymous Anonym said...

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»

26/5/06 12:36  
Anonymous Anonym said...

What a great site, how do you build such a cool site, its excellent.
»

26/5/06 12:39  

Skicka en kommentar

<< Home