lördag, maj 06, 2006

Help me!

I need help! Klänningen var ett av plaggen som kom med H&M-paketet igår. Jag kan verkligen inte avgöra om jag ska behålla den eller inte. Jag tycker jag ser tjock ut över höfterna i den, men det kanske beror på att den är så utställd från midjan och ner?

Jag vet inte om jag kan se mig själv använda den heller... fast, det är ju ändå en klänning och såna har jag ont om.

PLZ, help me! Vad tycker ni? Keeper eller inte?

Btw så ser mina ben jättekonstiga ut på bilden. Haha.

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Fin sommarklänning! =)

7/5/06 20:24  
Blogger Hanna said...

amanda: mmm, eller hur? jag blir sååå osäker på vad jag ska göra =) men det visar sig! :)

8/5/06 08:46  
Anonymous Anonym said...

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»

26/5/06 12:24  
Anonymous Anonym said...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»

26/5/06 12:33  
Anonymous Anonym said...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»

26/5/06 12:34  
Anonymous Anonym said...

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»

26/5/06 12:39  

Skicka en kommentar

<< Home