lördag, maj 06, 2006

Oh, happy day!

Jag har haft en hittils underbar dag, och tvekar inte ett dugg på att den fortsätter vara det. Jag och mamma tog en promenad hem till morbror Uffe och Maria (ca 7 km). Jag hade med mig stavarna och svettades som en gris! Och gudars vad Marias mage har växt! Om några månader ploppar det ut ännu en mini-kusin! Tihi. Jag gjorde ett strongt försök att få igenom några namnförslag idag, men det gick inget bra. De sa att Felix, Gustav och Amelie låg på topp. Jag muttrade lite och sa att man vill väl inte ha ett ketchup-barn? De lyssnade inte. Hmpf.

Ikväll vankas det grillning här hemma, och jag ska snart knäppa en öl. Mums! Vandrar omkring här i svarta lösa shorts och linne, hur underbart kan det bli? Det enda negativa med den här dagen är min pollenallergi som idag har vart outhärdlig. Mina ögon har kliat, min näsa runnit. Not so fun att man inte kan sitta ute på balkongen speciellt länge. Men men, det hade kunnat vara värre. Think pink, som jag brukar säga.

10 Comments:

Anonymous Anonym said...

wihii! vi grillar också och jag ska snart knäppa en öl ;D

6/5/06 18:50  
Blogger Hanna said...

mfrd: muuuums! :D

6/5/06 19:30  
Anonymous Anonym said...

vad var dina namnförslag förresten?

6/5/06 20:06  
Anonymous Anonym said...

weee, ännu en läsvärd blogg på blogspot! Det är bra, flytta hit hela bunten vettja!

6/5/06 20:55  
Blogger Hanna said...

mfrd: jadu... hans, manfred, jesus, orvar... HAHAHA jag hade många på lager vettu! några var seriösa ;D

misha: that's great! eller hur! blogspot is the shit! :)

6/5/06 21:05  
Anonymous Anonym said...

hahaha, jag röstar på manfred! ;D

6/5/06 23:36  
Anonymous Anonym said...

Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
»

26/5/06 12:25  
Anonymous Anonym said...

Nice colors. Keep up the good work. thnx!
»

26/5/06 12:33  
Anonymous Anonym said...

I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
»

26/5/06 12:34  
Anonymous Anonym said...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»

26/5/06 12:36  

Skicka en kommentar

<< Home