söndag, maj 07, 2006

Coolers

Jag har börjat säga coolers till allt nu för tiden. Det är urtöntigt och jätteirriterande, men jag kan inte sluta.

Snart ska jag och mamma bila ut till Björnön där en timmes workout väntar. Stavgång i spåret. Det är faktiskt jättekul med stavgång! Även om det är tantvarning och hela köret så bryr jag mig inte. Min största fråga är dock hur det ska gå med min pollenallergi. Jag kanske får en chock och dör eller nåt. Fast nej, det kan jag väl inte göra...

Nu ska jag hoppa i mina träningskläder och sen bär det av. Jag längtar tills jag är hemma igen.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

heya.. cool blog :)

7/5/06 12:50  
Blogger Hanna said...

richie: thanx! :)

7/5/06 13:04  
Anonymous Anonym said...

I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
»

26/5/06 12:22  
Anonymous Anonym said...

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»

26/5/06 12:34  
Anonymous Anonym said...

Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
»

26/5/06 12:39  

Skicka en kommentar

<< Home