söndag, maj 07, 2006

Sunshine baby

Puhh, vilken sommar! Helt otroligt vad varmt det är ute. Efter Björnön åkte jag, mamma och Schwerran till mormor och morfar för att sola. Låg i solen typ en timme, sen klarade jag inte av det mer. Både på grund av värmen och pollen. Jag har ätit tre pollentabletter idag, är det farligt?

Nu ska jag nog duscha av mig, känner mig sådär lagom fräsh för tillfället. Med bikiniöverdel, bohem-kjol och handduk runt mig. Min bohem-kjol är förresten alldeles för stor för mig. Jag får liksom vika in den i trosorna så den inte ramlar av. Jag älskar ju den! Snyft.

Nu ska jag beställa en ny bikini från H&M. I år kör jag på helsvart... sen har jag ju mina gamla nånstans i garderoben också.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Your website has a useful information for beginners like me.
»

26/5/06 12:14  
Anonymous Anonym said...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»

26/5/06 12:19  

Skicka en kommentar

<< Home